2 Kasım 2012 Cuma

TURGUT ÖZAL ZEHİRLENDİ Mİ?



Turgut Özal zehirlendi mi?
Bu soru yıllardan beri konuşulur... Turgut Özal'ın zehirlenerek öldürüldüğünü düşünenlerin sayısı oldukça fazlaysa da bugüne kadar bu düşüncelerini somut delilleriyle kanıtlama şansına sahip olamadılar.
Ancak kısa bir süre önce herkesi heyecanlandıran bir gelişme yaşandı.
Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı'nın talimatı üzerine, ailenin de izin vermesiyle, Turgut Özal'ın mezarı 2 Ekim günü açıldı.
Merhum Cumhurbaşkanı Turgut Özal'ın vücudundan örnekler alındı ve incelenmeye başlandı.
Artık 20 sene sonra herkesin kafasındaki sorunun cevabı verilecekti...

AHABER'de Can Okanar'ın sunduğu Ajans programına katılan Turgut Özal'ın bakanlarından Eski Devlet Bakanı Vehbi Dinçerler konu hakkında önemli bilgiler verdi.

"ZEHİRLENDİĞİ KANAATİNDE DEĞİLİM"

Turgut Özal'ın zehirlendiği kanaatini taşımadığını belirten Dinçerler, "Zehirlenme var mıdır, yok mudur uzmanlar konuşsun o konuda. Ben siyasi birikimleri, tecrübeleri, bilgileri ve diğer değerlendirmeleri hesaba katarak, bunların hepsini süzerek bugüne kadar dedim ki: 'Ben Turgut Bey'in zehirlendiği kanaatinde değilim'. Hala da aynı kanaati taşıyorum."

NİYE OTOPSİ YAPILMADI?

Dinçerler, Devlet Denetleme Kurulu'na bildiklerini anlattığını belirtti ve konuşmasını şu şekilde sürdü: "Millet tarafından çok sevilen bir cumhurbaşkanının ölümüne otopsi yapılmıyor. Gene yayınlardan öğreniyorum ki, eski Adalet Bakanlığı Müsteşarlarından Arif Yüksel Bey o sırada herkesin içerisinde yüksek sesle, 'Bu önemlidir, otopsi yapalım' demiş. Fakat ailesinin, özellikle de Semra Hanım'ın, hayır demesiyle otopsi yapılmamıştır. İşte birinci akıl tutulması bu. Niye otopsi yapılmasın? "

"1988'DEKİ SUİKAST ARAŞTIRILMALI"

Vehbi Dinçerler, asıl araştırılması gerekenin 1988 yılında Turgut Özal'a yönelik suikast teşebbüsü olduğunu söyledi:"1988 olayında bir fail var, tabanca sıkılmış, yaralanma olmuş. Sıkanlardan, ben iki kişi diyorum, halen ikinci kişi bulunamadı. Araştırılmadı bile. İki kişiyi ben gözümle gördüm, benimle beraber görenler de var. Esas akıl tutulmalarından biri de budur. Olay araştırılmadı ve Turgut Bey kendisi araştırdı. Televizyonları izledi, 10-15 kere izlediğini bize söyledi. Fakat ben buldum ama söylemeyeceğim dedi. "

Esas ölümü şüpheli kılanın 1988'deki suikastin araştırılmaması olduğunu belirten Vehbi Dinçerler, "Korkut Özal'ın da artık konuşması gerekir" diye konuştu.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder