4 Temmuz 2013 Perşembe

Zirve Üniversitesi Tercih Rehberi


Zirve Üniversitesi, 28 Şubat 2009 yılında İpek Kültür ve Eğitim Vakfı tarafından Gaziantep'te kurulmuş bir vakıf üniversitesidir. Çok genç bir üniversite olmasına karşın hızlı bir yol alan Zirve Üniversitesi, kaliteli akademik personeli ile dikkat çekmekte. Üniversitenin tüm fakülteleri, birçok olanağın sağlandığı tek bir kampüste toplanmıştır. Barınma noktasında ise üniversitenin anlaşmalı olduğu kız ve erkek öğrenci yurtları öğrencilerin hizmetine sunulmuştur. Üniversitenin 2013-2014 eğitim dönemi için kontenjan sayısı 1,802'dir.


ZİRVE ÜNİVERSİTESİ FAKÜLTE / MESLEK YÜKSEKOKULU

Tıp Fakültesi

Hukuk Fakültesi 

Eğitim Fakültesi
-İlköğretim Matematik Öğretmenliği
-İngilizce Öğretmenliği
-Okul Öncesi Öğretmenliği
-Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
-Sınıf Öğretmenliği 

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
-İktisat
-İşletme 
-Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi
-Uluslararası İlişkiler (İngilizce) 
-Yönetim Bilişim Sistemleri (Uzaktan Eğitim)

Mühendislik Fakültesi
-Bilgisayar Mühendisliği
-Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği
-Elektrik-Elektronik Mühendisliği
-Endüstri Mühendisliği
-Gemi Makineleri İşletme Mühendisliği
-İnşaat Mühendisliği
-Bilgisayar Mühendisliği (Uzaktan Eğitim) 
-Endüstri Mühendisliği (Uzaktan Eğitim) 

İletişim Fakültesi
-Radyo, Televizyon ve Sinema 

Mimarlık ve Tasarım Fakültesi
-Mimarlık (İngilizce) 
-İç Mimarlık

Sağlık Bilimleri Fakültesi
-Beslenme ve Diyetetik
-Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
-Hemşirelik

Meslek Yüksekokulu
-Adalet 
-Dış Ticaret




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder